reklama

Magnetické polia

Bol som ako plátno s machuľami od uhlíkovV hrudi mi bilo rozpadávajúce sa srdce

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Bol som ako plátno s machuľami od uhlíkov
V hrudi mi bilo rozpadávajúce sa srdce
Z tváre mi zmizol úsmev
bol zo mna citit smutok


Prerobila si plátno na obraz,
v ktorom machule od uhlia boli len tieňom veľkých vecí
Zasadila si mi do hrude semienka,
z ktorých pod tvojími neznymi rukami vyrástlo nové srdce, ktoré bilo ako zvon.
Obyčajná myšlienka na teba vyčarila na mojej tváry úsmev.


No teraz sme ako dve magnetky na oskách rovnakymi pólami k sebe.
Keď sa jedna obráti, druhá sa nepohne, no priťahuje ju to k druhej
A keď sa konečne tá druhá obráti, vymenia si úlohy, pričom ich magneticke polia slabnú.

Marián Tolnay

Marián Tolnay

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu